|
Post by DFL COMMISSIONER on Sept 11, 2015 11:55:30 GMT -5
Updated: 03/09/16 Round 1: Browns (CLE) Rams (NYJ) Giants (NYG) Bears (PHI) Rams (KC) Panthers (CAR) Jaguars (JAX) Colts (IND) Patriots (ATL) Packers (GB) Vikings (MIN) Steelers (PIT) Chiefs (SF) Saints (NO) Patriots (NE) Bears (CHI) Lions (DET) Vikings (TB) Dolphins (MIA) Titans (TEN) Saints (LA) Round 2: Browns (CLE) Jets (NYJ) Giants (NYG) Rams (PHI) Chiefs (KC) Panthers (CAR) Jaguars (JAX) Dolphins (IND) Steelers (ATL) Packers (GB) Vikings (MIN) Steelers (PIT) Cardinals (ARI) Saints (SF) Dolphins (NO) Seahawks (SEA) Patriots (NE) Bears (CHI) Lions (DET) Ravens (BAL) Bucs (TB) Dolphins (MIA) Titans (TEN) Ravens (LA) Round 3: Browns (CLE) Saints (NYJ) Giants (NYG) Eagles (PHI) Chiefs (KC) Panthers (CAR) Jaguars (JAX) Colts (IND) Seahawks (ATL) Packers (GB) Vikings (MIN) Steelers (PIT) Chiefs (SF) Rams (NO) Patriots (NE) Bears (CHI) Lions (DET) Jets (TB) Saints (MIA) Titans (TEN) Falcons (LA) Round 4: Browns (CLE) Jets (NYJ) Giants (NYG) Eagles (PHI) Chiefs (KC) Panthers (CAR) Jaguars (JAX) Colts (IND) Eagles (ATL) Packers (GB) Vikings (MIN) Steelers (PIT) Eagles (ARI) Dolphins (SF) Rams (NO) Rams (SEA) Falcons (NE) Bucs (CHI) Lions (DET) Eagles (BAL) Dolphins (TB) Dolphins (MIA) Titans (TEN) Dolphins (LA) Round 5: Browns (CLE) Jets (NYJ) Giants (NYG) Eagles (PHI) Chiefs (KC) Panthers (CAR) Jaguars (JAX) Colts (IND) Falcons (ATL) Falcons (GB) Vikings (MIN) Steelers (PIT) 49ers (SF) Saints (NO) Seahawks (SEA) Falcons (NE) Bears (CHI) Lions (DET) Ravens (BAL) Bucs (TB) Dolphins (MIA) Titans (TEN) Rams (LA) Attachments:16 FA Draft.xlsx (4.71 KB)
|
|